dinsdag 4 juni 2024

Darline Maes

 

Hallo iedereen

Op het blog van Carlin's kaartenparadijs 

Loopt de challenge met thema : tuin en regenboogkleuren.

Ik heb met mask van blaadjes  en destressinkt 

Rood, oranje, geel 

Een achtergrond gemaakt.

Daarop een tuinprint

Aangevuld met strohalmen die ik bruin heb aangezet.

En nog een blauwe wax zegel

Omdat blauw ook in de print voor komt

Zegel bewerkt met posca goud.

Genoeg verteld

Nu naar de print.


Leuk hè 

Zou je er zo willen in de zetel gaan zitten.

Bedankt om langs te komen. 


1 opmerking:

  1. Met het zonnetje wat af en toe erdoor kwam was het te doen om in een zetel te gaan zitten 😊 nu ziet het er weer uit dat we regen krijgen hier.
    Een mooi kaartje voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Hoe plaats jij je kaartjes bij Carlin's? Ik moet altijd via een omweg naar je blog, maar ik vind het wel.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Darline Maes

  Hallo iedereen Op het blog van Carlin's kaartenparadijs  Loopt de challenge met thema : tuin en regenboogkleuren. Ik heb met mask van ...